Advies:

Een goed onderbouwde internet strategie legt de basis voor een succesvolle website.
TPS Webdesign komt graag, geheel vrijblijvend, met u in contact om advies te geven en mee te denken over de strategie die bij uw bedrijf past.

Website bouw:

TPS bouwt de website aan de hand van het door u goedgekeurde webdesign. Het bouwen van de website bestaat uit het implementeren van het webdesign in het vooraf besproken CMS systeem.

Website design:

Webdesign bij TPS Webdesign betekent webdesign gericht op resultaat. Webdesign dat zowel visueel aantrekkelijk is als functioneel. Webdesign dat aansluit bij uw corporate  dentity en gericht op resultaat, uw resultaat.

Zoekmachine optimalisatie:

Het zoeken naar informatie op internet start bij de meeste mensen bij het intypen van een zoekterm in een zoekmachine zoals Google. Het aantal op internet zoekende mensen stijgt heden ten dagen nog altijd en is het is dus erg belangrijk dat de consument u direct weet te vinden. Het Internetgebruik  neemt nog steeds toe. Steeds meer klanten doen hun boodschappen bij webshops. Laat deze kans niet aan u voorbij gaan!

Website onderhoud:

Websites met verouderde informatie, ik kom ze maar al te vaak tegen. Een gemiste kans daar 90% van de bezoekers direct een website met verouderde informatie zal verlaten om vervolgens nooit meer terug te keren. Wij bieden u de mogelijkheid na overdracht uw website zelf te onderhouden en bij te werken. Wanneer u wilt kunnen wij dat ook voor doen.

Logo design:

Aan de basis van ieder ontwerp staat het bedrijfslogo of beeldmerk van de organisatie. TPS helpt u graag bij het ontwikkelen van een bedrijfslogo. Wij beheersen de kunst van het samenvoegen van de identiteit
 

Logo en Huisstijlen:

Een logo is een grafisch merk of embleem vaak gebruikt door commerciële bedrijven, organisaties en zelfs particulieren om hulp en instant publieke erkenning te bevorderen. Logo’s zijn ofwel louter grafische (symbolen / iconen) die zijn samengesteld uit de naam van de organisatie (een logo of woordmerk)

Door het ontwerp, de kleur, de vorm, en eventueel aanvullende elementen van het logo, kan een ieder gemakkelijk te onderscheiden van andere logo’s. Bijvoorbeeld, een doos Kellogg’s graan zal gemakkelijk worden herkend in een supermarkt  vanaf een bepaalde afstand, dankzij zijn unieke typografie en kenmerkende rode kleur. Het logo zal worden herkend uit de verte, vanwege zijn vorm en zijn kleur. In andere gevallen, esthetische keuzes resulteren in logo’s die toevallig op elkaar lijken

 

Poster en Flyers:
Als u een event organiseert is het belangrijkste natuurlijk dat er
genoeg mensen op af komen.
Daarom kiezen veel bedrijven ervoor een mooie flyer te laten ontwerpen die is afgestemd op de doelgroep van bijvoorbeeld een feest, evenement of concert zodat er altijd de juiste doelgroep wordt bereikt met de flyer.
Daar waar een folder  een meer luxe en uitgebreide manier is om uw doelgroep te bereiken, daar is een flyer juist een simpele, maar daarom niet minder doeltreffende marketing-variant.

Een flyer kan al vaak door middel van een simpele zwart/wit print toch opvallen. Dit kan worden bereikt met een opvallend lettertype of een duidelijk beeldmerk. Wat de eye-catcher ook is, dat zo’n in het oog springend element aanwezig moet zijn, is duidelijk.

Open Chat
1
Close chat
Hallo! Dank voor uw bezoek. Druk op Start knop om te chatten met één van onze medewerkers :)

Start